Skip navigation

Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.

Kaksi asiakaspalvelijaa.
Kaksi asiakaspalvelijaa.

Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.

Ota yhteyttä

    Puhelin henkilöasiakkaille

    0100 5577 Maanantai - perjantai 8-18 Lauantai 9 - 16. pvm (paikallisverkkomaksu)/mpm (matkapuhelinmaksu). Jonotus on maksullista.

    Chat

    Ole yhteydessä asiakaspalveluumme OmaPostin chatissa.

    Oletko yritysasiakas?

    Yritysasiakaspalvelumme auttaa kaikissa postiin liittyvissä kysymyksissä.

Iloinen asiakas kantaa kahta pakettia.

Haluatko antaa palautetta?

Onnistuimmeko ilahduttamaan sinua? Vai olisimmeko voineet tehdä jotain toisin? Kuulemme mielellämme palautteesi. Voit antaa meille palautetta ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös palautelomakkeella.

Ota yhteyttä

Jakeluhäiriöt

Kun odotat lähetystä ja sitä ei kuulu, varmista ensin lähettäjältä, kuka lähetyksen jakaa ja ota yhteyttä oikeaan yritykseen. Kun jakelijana on Posti, tarkista tilanne OmaPostissa tai seurannassa. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä ja selvitämme asian.

Lue lisää postinjakelusta

Palaute postille

Usein kysyttyä