Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.
Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.
Missä pakettini on?
Ota yhteyttä
Puhelin henkilöasiakkaille
0100 5577 Maanantai - perjantai 8-18 Lauantai 9 - 16. pvm (paikallisverkkomaksu)/mpm (matkapuhelinmaksu). Jonotus on maksullista.
Oletko yritysasiakas?
Yritysasiakaspalvelumme auttaa kaikissa postiin liittyvissä kysymyksissä.
Haluatko antaa palautetta?
Onnistuimmeko ilahduttamaan sinua? Vai olisimmeko voineet tehdä jotain toisin? Kuulemme mielellämme palautteesi. Voit antaa meille palautetta ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös palautelomakkeella.
Jakeluhäiriöt
Kun odotat lähetystä ja sitä ei kuulu, varmista ensin lähettäjältä, kuka lähetyksen jakaa ja ota yhteyttä oikeaan yritykseen. Kun jakelijana on Posti, tarkista tilanne OmaPostissa tai seurannassa. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä ja selvitämme asian.
Avaamme ulkoautomaatin Espoon K-Supermarket Auroran edustalle 18.11.
Avaamme ulkoautomaatin K-Supermarket Auroran (Kylänportti 16) pihaan Espoon Järvenperässä 18. marraskuuta. Automaatissa on 75 lokeroa paketeille, ja se on ensimmäinen K-kaupan...
17.11.2024
Tietosuojaviranomaisen Postia koskeva päätös liittyy sähköisen Netposti-postilaatikon käyttöönottoon – OmaPostia on turvallista käyttää
Tietosuojaviranomainen julkaisi tänään 15.11.2024 päätöksensä koskien vuonna 2018 vireille pantua tietosuoja-asiaa Postin silloisesta Netposti-palvelusta. Posti katsoo...
14.11.2024
Postin vinkit sujuviin pakettitoimituksiin – joulun viimeiset lähetyspäivät ulkomaille
Loppuvuosi on vilkasta aikaa paketti- ja kirjetoimituksille. Ostopäivät Singles’ Day, Black Friday ja Cyber Monday ovat pakettitoimitusten kiireisintä aikaa. Välitämme...
10.11.2024
Vahinkotilanteet
Lähetys on myöhässä, kadonnut tai vahingoittunut? Täältä löydät tietoa ja ohjausta vahinkotilanteisiin.
Tietoturva ja käyttöehdot
Lue vinkkejä tietoturvaan ja tutustu palveluiden käyttöehtoihin.