Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.
Postin asiakaspalvelu – kuinka voimme auttaa?
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa paketteihin ja postiin liittyvissä kysymyksissä. Täältä löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisäksi OmaPosti-sovelluksella seuraat helposti lähetyksesi matkaa ja teet toimitukseen liittyviä valintoja.
Missä pakettini on?
Ota yhteyttä
Puhelin henkilöasiakkaille
0100 5577 Maanantai - perjantai 8-18 Lauantai 9 - 16. pvm (paikallisverkkomaksu)/mpm (matkapuhelinmaksu). Jonotus on maksullista.
Oletko yritysasiakas?
Yritysasiakaspalvelumme auttaa kaikissa postiin liittyvissä kysymyksissä.
Haluatko antaa palautetta?
Onnistuimmeko ilahduttamaan sinua? Vai olisimmeko voineet tehdä jotain toisin? Kuulemme mielellämme palautteesi. Voit antaa meille palautetta ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös palautelomakkeella.
Jakeluhäiriöt
Kun odotat lähetystä ja sitä ei kuulu, varmista ensin lähettäjältä, kuka lähetyksen jakaa ja ota yhteyttä oikeaan yritykseen. Kun jakelijana on Posti, tarkista tilanne OmaPostissa tai seurannassa. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä ja selvitämme asian.
Muutoksia yritysten paketti-, rahti- ja kuljetuspalveluiden sopimushintoihin 1.1.2025
Korotamme yritysten paketti-, rahti- ja kuljetuspalveluiden sopimushintoja 1.1.2025, jotta voimme vastata yleiseen kustannustason nousuun. Jatkamme edelleen palveluidemme...
20.11.2024
Verkkokauppiaan Starttipaketti laajentuu: uusia palveluja käyttöön 1.1.2025
Verkkokauppiaan Starttipaketti laajentuu! Saat 1.1.2025 alkaen käyttöösi uusia pakettipalveluita Starttipaketin kiinteillä hinnoilla. Lisäämme Starttipakettiin esimerkiksi...
20.11.2024
Avaamme ulkoautomaatin Espoon K-Supermarket Auroran edustalle 18.11.
Avaamme ulkoautomaatin K-Supermarket Auroran (Kylänportti 16) pihaan Espoon Järvenperässä 18. marraskuuta. Automaatissa on 75 lokeroa paketeille, ja se on ensimmäinen K-kaupan...
17.11.2024
Vahinkotilanteet
Lähetys on myöhässä, kadonnut tai vahingoittunut? Täältä löydät tietoa ja ohjausta vahinkotilanteisiin.
Tietoturva ja käyttöehdot
Lue vinkkejä tietoturvaan ja tutustu palveluiden käyttöehtoihin.